M
Missfuckhead
Har en 22årigt avelssto som jag precis börjat ta hand om, eller ja, haft hand om i ungefär 1 månad och lite till. Inte hanterad alls typ när jag började med henne och nu går alltid så mycket bättre. Innan sprang hon rätt över mig och sket totalt i mig för hon inte förstod. Nu går hon fint brevid mig och ja, är allmänt duktig. Men, jag undrar vad jag kan hitta på med henne ? Behöver lite förslag. Jag brukar promenera med henne och det tycker hon är kul hon älgar på som f*n och ja, är väldigt uppmärksam. Försöker lära henne lyft med, alltså lyfta benet och det går också ganska bra Sen ja, så löslongerar jag henne lite så att hon lyssnar på mig men ibland är hon fruktansvärt ouppmärksam och skiter i vad jag säger. Hon hatar att vara själv utan sina hästkompisar . Men Har ni några roliga och fantasifulla förslag om vad jag kan hitta på med henne Hon går inte att rida för hon har en gammal skada i benet . Så kom med en massa förslag, och gärna med hur hon koncentrerar sig mer på mig än på allt annat när vi försöker träna