Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Då min häst har fått stora överben så har min vetrinär rekomenderat att han alltid ska ha skydd fram i hagen och vid ridning. Men jag har problem att hitta skydd som han inte får värmeutslag och rasp av. Har ni några förslag på välventilerade skydd.
Hööks hade några för nåt år sedan som var ett gumminät med en vanlig förstärkning på insidan...väldigt luftiga du kan ju kolla om de har dem fortfarande....hoppas du förstog hur jag menade....
Som sagt, Hööks har ett par skydd med ventilation. Kostar 185:- för framskydden, finns i storlekarna S, M och L. Detta borde förmodligen motsvara, ponny, cob och full skulle jag tro?
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...