Förslag på jackor!

C

C_L

Jag hittade en mkt trevlig jacka att brodera på och sälja till mina kunder och elever, då jag har företag tyckte jag att det var onödigt dyrt att handla från en butik med påslaget pris och vände mig direkt mot tillverkaren/Grossisten.

Jag kommer att sälja en hel del över nät även utomlands och detta presenterade jag men det var inte intressant!!???

De har som policy att endast sälja till Ridsportbutiker.. :smirk:

Har ni några tips på trevliga "klubbjackor" som inte bara är vindprassel utan även är smidiga att rida/ jobba i och som håller lite värme?
Samt som man kan köpa utan mellanhänder!?

Sv: Förslag på jackor!

Jacson har någon jacka..men fleece foder, tunt sådant å sen en mattare antingen, röd,grön,blå eller svart jacka, den är mindje kort typ...helt OK jacka, tror dom går på ca 350-400kr/st...kolla upp de, jag har haft ett flertal sådana jackor som stuteri/tävlingsstall har haft till sin personal.

Jag har inga tips om jackor men kan du inte kolla med någon hästsportsbutik om du kan få handla genom dem? De flesta små butiker jag känner till har aldrig varit omöjliga på något sätt... Ev så kanske du bör gör dina andra hästinköp även hos dem... ;)

Nu var du telepatetisk...Tänkte jag så starkt på den?

:D :angel: ;)

Jo, det får väl kanske bli den lösningen, men jag är så tjurskallig och blir sur när jag inte får som jag vill... :p så då väljer jag hellre en annan jacka utan klydd.

;)

På mitt jobb har vi fått kanon priser på jackor från två olika firmor i Helsingborg. Den ena ordern var på 1000 st så där var det ju inte så svårt att först att vi fick bra pris. Men den andra var på bara 15 jackor och vi fick dem med tryck (inte brodyr) för 300 styck och det var jackor som skulle kostat 1000 utan tryck i affär.
Man får ju inte göra reklam här men det här är firmor som är speialister på just reklam som vi köpt av.

RebeckaKihlberg skrev:
Jacson har någon jacka..men fleece foder, tunt sådant å sen en mattare antingen, röd,grön,blå eller svart jacka, den är mindje kort typ...helt OK jacka, tror dom går på ca 350-400kr/st...kolla upp de, jag har haft ett flertal sådana jackor som stuteri/tävlingsstall har haft till sin personal.

Jag har en sån jacka, och de är helt okej - lätta att jobba i också :bow:.

C_L: Känner man för att åka lite längre för att köpa såna (äh, finns iofs post också... :angel: ) så kan man få jackorna Mycket billigare än till det priset. Gissa var?! ;) :D

Nämen! C_L!
Snacka om att man är förvirrad, sett dig skriva här flera gången utan att ha tänk på att det var du! :rofl:

Kolla Lillh*sten i st*v.De har billiga jackor som de broderar å har inga krav på vem de säljer åt.(VIlket andra företag skulle vara försiktiga med att ha då de kanske inte vill skrämma bort ev kunder? :smirk: )

Dottern har också sådan jacka. Vi har sådana som klubbjackor i Åstorp. Jättenbra jackor till bra pris.

*Jag vet också att ställa du kan få köpa ett gäng sådana billigare ;) *

Beror ju lite på vad man har för krav...ska det vara "märkes jacka" eller "vanlig"? I mitt lilla stall köpte vi Mountain horse västar i Ullared för, jag tror det var 80:- :D och sedan lite brodyr. De har ju även hyfsade jackor (olika sorter) för 150:-
Mvh. Matten

När vi ville köpa kläder till en hästutbildning jag gick handlade vi på DeVal och där kunde man även få brodyr eller tryck... Det funkade kanon bra för oss..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka