förskyld!

timme

Trådstartare
hej:iigen och igen!
men nu är det så att min 25åring är förskyld igår hade hon lite feber(38,4 brukar ha ca 37,5)riktigt gult snor och mycket!:eek:
hon har gått utan täcke nu när det varit så fint även på nätterna fast då stått inne fast med öppen dörr.hon har också blivit väldigt tunn nu såhär på vårkanten.
la på henne täcke igår(regntäcke)
vad gör jag?!
har ställt av henne nu då tills hon blir frisk..

Sv: förskyld!

Det kan ju vara att hon fått drag, om dörren varit öppen, håll henne varm, tempa ofta, se till så hon äter o dricker ordentligt samt låt henne vila, blir det värre hade jag tagit ut vet. hon kanske behöver medicin.

Sv: förskyld!

okej tack för svar!
hon hade ingen feber igår ska ut och kolla nu igen hon springer och leker i hagen så:)men rinner massa snor och riktigt gult...

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 212
Senast: cambodia
·
Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 831
Senast: Niceperson
·
S
Hästvård Har en äldre häst här hemma som har blivit förkyld, dock ingen feber. Han snorar och hostar och igår kom det upp slem då han hostade...
Svar
1
· Visningar
1 848
Senast: TinyWiny
·
Hästvård I slutet på juni fastnade min fullblodsvalack i eltråden och skar upp 2 rejäla sår precis vid "vinkeln" i hasen. Efter snart 8 veckors...
Svar
3
· Visningar
1 739
Senast: MalinM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur