förskäkra häst

M

Milli90

Jag vet inte om den här tråden hamnat rätt,men i alla fall,går det att försäkra en häst man fått gratis?jag har hört att det ska vara svårt eller omöjligt att göra det.spelar det någon roll att han tidigare varit senskadad?den är utläkt sedan länge

Sv: förskäkra häst

Det bör inta vara någe problem att föräkra en häst du fått gratis, ring bolkaget du vill ha och fråga. Ring olika och kolla olika priser och förmåner.
Min förra häst fick jag gratis och henne hade jag försäkrad.

Sv: förskäkra häst

Jag fick en häst gratis för några år sedan, och det var inga som helst problem att försäkra henne.

Liknande trådar

Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
371
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka