Försäljningsstall

Status
Stängd för vidare inlägg.

linney

Trådstartare
Ska åka på en "liten" tripp imorgon. Ända från gbg till sundsvall och hade tänkt att kolla lite hästar påvägen.. Är det någon som har tips på försäljningsstall, hopphästar såklart:bump:

Letar ingen dyr häst den här ggn, så gärna nått ställe med lite käcka hopphästar- inga grand prix matrial..

PM:a gärna!

Tack pfh

Linn

Sv: Försäljningsstall

Att be folk PMa utgör inget diskussionsunderlag så därför så lämnar jag den här tråden till handlingarna.

LenaH, moderator.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Vi håller på att titta på lite olika lösningar för ridhus och en del hallar har vajrar som fungerar som bärande delar som löper tvärs...
Svar
16
· Visningar
3 822
Senast: Sporthorse
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 565
Senast: Kirie
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 456
Senast: Wonna
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 874
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka