Försäkringstak

Maris_

Trådstartare
Vad gör man eg när pållan varit dålig och nått taket på veterinärvårdsförsäkringen? Hon är försäkrad i IF och de har 50 000 i vetförsäkring, och det lär hon komma upp i tills hon får åka hem, om hon inte redan är där. De räknar per försäkringsår, och mitt började 4 september. :cry: Alltså "har hon ingen" vetförsäkring fram till 4 september 2004. Jag antar att man inte kan göra så mycket åt det, men det känns så hemskt. Tänk om något stort inträffar och jag inte har råd att rädda henne. Jag får ont i magen! :cry:
Har ni varit i den här sitsen?
/ Maris

En som jag känner var i den sitsen för något år sedan. Man fick knappt peta på hennes häst förrän försäkringen trädde in igen... Är inte avundsjuk direkt.. :(

På vilket sätt då? Du kan skicka ett PM om du vill! Jag har aldrig behövt uttnyttja försäkringen tidigare, men nu blir det ju desto mer..

/ Maris

Liknande trådar

G
Hästvård Jag har en nära bekant som jag just nu är hästvakt åt pga att h*n har åkt utomlands .Jag har påpekat brister upprepade gånger för...
Svar
8
· Visningar
1 353
P
Hästmänniskan Hej alla! Jag har lite funderingar på försäkringar. Har haft tidigare ponnyer försäkrade hos Agria, maximal veterinärvård och maximal...
Svar
13
· Visningar
1 172
Senast: chrysler
·
Hästvård Vad är det egentligen som kostar på kliniken? Min häst står på strömsholm sedan i söndags. Han hade kolik på lördagsmorgonen med hög...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
12 051
Senast: Montéryttare
·
E
Hästmänniskan jag är så arg,ledsen.. det finns inte ord för det här.. för 6 månader sen sålde jag min ponny.. han betydde ALLT för mig, han var min...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: amkm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama