Försäkrings frågor!

caradan

Trådstartare
Jag har alltid haft mina hsätar förs i A*ria men har nu börjata tt tänka om.
A*ria har ju 1800kr i självrisk + 20% på överstigande man kan lägga till en utökad vet förs så att det även täcker vet´resor och medicin mm
På Folk*am så kostar det istället 2000kr i självrisk men inget översitgande betalas men man kan inte lägga till en utökad...
HUr är det med Sve*and?

Vad skulle ni valt? Vad är bäst?

Jag har Folksam och det är dels för att hon redan var försäkrad där och dels för att jag föredrar Folksam men skulle inte byta på en redan försäkrad häst om den har haft några problem.

Jag har utökad vet.vård i A****, är nöjd med det bolaget. Man ska ju tänka sig för innan man byter försäkringsbolag. Dels kan man ju få reservationer om man har utnyttjat försäkringen i det gamla bolaget, dels så är det väl karenstid om man byter bolag?

Liknande trådar

Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 100
Ekonomi & Juridik Ni som har "vanliga hobbyhästar", alltså varken superdyra tävlingshästar eller rena promenadhästar, vad har ni för försäkring och vad...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 443
Senast: Sockerbit
·
Hästvård Varning för långt inlägg, ska försöka fatt mig så kort som möjligt… Inte för att jag vet vad jag vill med min redogörelse, men kanske...
Svar
11
· Visningar
5 999
Senast: Lobelia
·
J
Hästmänniskan I dag hade jag bestämt mig för att gå igenom alla mina djurförsäkringar noga eftersom bolagen ändrar villkor och premier hit och dit så...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 995
Senast: Sockertoppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38