Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så får du ju tänka på att du har en självrisk också. Vad ligger självrisken på?då kanske det är värt att betala 1400 om året ändå...eller inte ...f-n va svårt allt ska va ....
Hade jag en 10-årig hund hade jag valt att låta den somna in ifall någonting behövdes göras för mer än 10.000:-. Det är inte försvarbart att hunden ska behöva gå igenom rehabiliteringen som kommer efter det. Ej heller ska mina djur bli långsiktigt medicinerade om de inte kan ha fullgoda liv. Men så är jag hård också! Mina djur ska inte lida en dag för mycket.
Det beror ju på vilken ras det är.Fast tio år är ju ingen ålder för de flesta hundar.
Fast ärligt talat, tror du att de som inte har försäkringar på sina hundar inte ger sina hundar vård när det behövs?Försäkringen har jag kvar iallafall, jag vill inte behöva fundera vid akutfall utan bara kunna åka in.
Fast ärligt talat, tror du att de som inte har försäkringar på sina hundar inte ger sina hundar vård när det behövs?