Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
567 om året. Boj bravo från 2010.567/ år eller månad. Hur gammalt släp? Vad jag minns kostade mitt gamla från -93 ca 500 om året att ha försäkrad. Det nya skulle kosta 6000 hos Länsförsäkringar.
567/ år eller månad. Hur gammalt släp? Vad jag minns kostade mitt gamla från -93 ca 500 om året att ha försäkrad. Det nya skulle kosta 6000 hos Länsförsäkringar.
När jag ägde en transport betalade jag någonstans mellan 300-350kr/året för helförsäkring hos Dina. Var ett Christ Comet -05 hade totalvikt 1990.Vad har ni för försäkring på era transporter och vad betalar ni? Har precis köpt nytt släp och fick en liten chock när försäkringsbrevet kom.
Ingen aning. Därför jag tänkte kolla om det är ett normalt pris. Ska ringa runt och jämföra imorgon.6000, varför så dyrt ?
1600 så inte tungt, så fattar ingenting
Be dem räkna igen.567/ år eller månad. Hur gammalt släp? Vad jag minns kostade mitt gamla från -93 ca 500 om året att ha försäkrad. Det nya skulle kosta 6000 hos Länsförsäkringar.