Förr och nu

snurpe

Trådstartare
...sådana trådar är så roliga :D Satt och sparade ned alla mina 768 kattbilder på datorn idag och hittade en massa kul :)

VULKAN, 8 veckor
bild_5.jpg

VULKAN, 1 år och 7 månader
bild_12.jpg

KATLA, 8 veckor
bild_1.jpg

KATLA, 1 år och 7 månader
bild_7.jpg

Lite skillnad kanske? :rofl:

Har ni några bilder på era kissar som bebisar och vuxna? Är så kul att jämföra :)

/snurpe

Sammi, 11 veckor:

samira3.jpg

Samira nu:

samira18.jpg

Chivas, 13 veckor:
chivas3.jpg

Chivas nu:
chivas15.jpg

Och så kattungarna från min kull:

Marshmallow, 4 veckor:
marshmallow1.jpg

Marshmallow nu:
marshmallow6.jpg

Mums-Mums, 4 veckor:
mums-mums1.jpg

Mums-Mums nu:
mums-mums9.jpg

Jisses va stora Marshmallow och Mums-Mums har blivit :eek:
Hur gammla är dom nu??
Tycker det inte alls va länge sedan dom föddes :confused:

guuuud vilka söta katter :love:
Jag har massa söta kort på Nils som bebis...men ingen sida att lägga upp dom på :(
Nu väger Nils 5,4 kilo....lång som satan -men lika barnslig :smirk: (nu är han snart tio månader).

Photobucket krånglade lite igår när jag pysslade som mest med den pågående bukegalan... nu måste du ju se dem iaf?

/snurpe

Förr och nu på två av min skogisar! :love:
Jonix 6v.
q-tip6v_1.jpg

Jonix 3år.
jonx3.jpg

Ellen 5v.
ellen5.jpg

ellen5_2.jpg

Ellen 1år
ellen1.jpg

ellen1_2.jpg

Så underbara katter ni har. Det FINNS inget goare än kattungar. Kul att se hur de utvecklats.

Älskar mina katter :love: som de är, men åååå vad jag önskar att de var kattungar igen när jag ser era bilder.
Kameran var nämligen trasig under hela tiden så jag har inga bilder.

(måste pga jobbet vara ifrån dem en tid och saknar dem enormt, så det hade suttit fint med några gosebilder på dem från bebisstadiet)

shit! vad fina katter- loveponies har! vad e det för ras på
Samira och
Chivas,
och vad är Marshmallow för ras?
vad kostar sådana ungefär? de var ju jättevackra!

De är ragdoll allihopa. Jag föder ju själv upp ragdoll. Jag tar 6000:- för en kattunge, såvida den inte har någon defekt, då tar jag 4500:-. Det är ungefär normalpris för rasen.

ok... det var priser det! :) ungefär som skogskatter o maine coon va? min kompis föder upp såna o de kostar oxå mellan 4000-5000:- :crazy: skulle faktiskt aldrig köpa en sån katt, om jag inte skulle ha den till utställning dvs....
:rofl:

Wow!
Jonix är min favvorit! Det är något speciellt med röda katter :love: :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 469
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 592
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 741
Senast: Sassy
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 236
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka