Förnya ryttarlicensen i Tävlingsdatabasen

Sv: Förnya ryttarlicensen i Tävlingsdatabasen

Är det någon som försökt? För mig funkar det inte, jag har bara ett enda licensalternativ att välja på och den licensen tänker inte jag lösa för nästa år :p

Precis som jag då , är det här ett nytt sätt att tjäna pengar på dvs att man skall missa vad det står och så drar dom 1100 jäkla spänn från kontot :angel:

*kl*

Det går inte att lösa licens för 2010 än, alltså är de alternativ som dyker upp endast om man vill uppgradera nuvarande licens. När dte går att lösa licens för nästa år lär man få alla alternativ igen..

Om man inte tittar efter att det står 2009 får man skylla sig själv om man löser licens en gång till...

*kl*

Det går inte att lösa licens för 2010 än, alltså är de alternativ som dyker upp endast om man vill uppgradera nuvarande licens. När dte går att lösa licens för nästa år lär man få alla alternativ igen..

Om man inte tittar efter att det står 2009 får man skylla sig själv om man löser licens en gång till...

Vi ser att det står 2009 men det står oxå att man NU skall kunna lösa licens till nästa år och det kan man inte.

Helvete vad dyr den internationella licensen har blivit nu :eek:

Senast ändrad:

Nödvändigt att öppna den om man ändå inte kan lösa nästa års licens. :grin:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 590
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Det är märkligt att det ska vara så svårt att få lite rejäl kontinuitet. Se på dressyren och fälttävlan, om man bara tar de senaste tio...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svenska spels kunder väljer själva vilken förening de vill supporta via Gräsroten när de spelar och i dag delas stödet ut. För en av...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 477
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia
  • Stillsam sysselsättning?