Formulera rubrik

Sv: Formulera rubrik

Skulle bara haft "lägenhet bytes" typ. Konstig rubrik, tog ett tag för mig innan jag fattade. Trodde du menade 1:à mot 2:à typ haha! och har tyvärr svårt att tro att någon vill byta en lägenhet mot två faktiskt så skulle skippa det helt! :-)

Haha joo, jag kom på det i efterhand att folk kanske inte riktigt fattar :o
Vi tänkte dock att folk kanske ville ifall dom separerat eller så :) men är nog troligare att nån vill byta en mot en.

Kan jag skriva såhär:
"Vi kan tänka oss att byta bort en av lägenheterna eller också båda om det finns intresse för det."

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 338
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 462
Senast: iNHALE
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 159
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?