Förminska foton

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ellyne

Trådstartare
Nu har jag letat och sökt bland gamla trådar men hittar inget svar på min fråga.

Hur gör man om man vill förminska sina foton för att de inte ska ta så mycket plats i en tråd?? Alltså inte länka till dem utan göra dem "klickbara".
:confused:

Tack! :)

Sv: Förminska foton

Citerar Cheesericas svar i bild-tråden (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=654197) på Datorer:

Först måste man ha bilderna på en sida där man kan se dom både som stora och små, tex msn och photobucket.

Först kopierar du adressen till den lilla bilden (högerklicka>egenskaper) sen klickar du på den här:
insertimage.gif

Markera sedan hela adressen till lilla bilden i inlägget och klicka på den här:
createlink.gif

Tryck ok, och klistra sedan in adressen till den stora bilden och klicka ok!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
561
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat