Form till vaniljhjärtan i faktisk butik?

lady_vip

Trådstartare
Någon som sett det? Jag har hittat i internetbutiker, men vågar inte beställa nu då tanken var en julklapp. Har googlat flera gånger, men det verkar vara en ovanlig grej..?

Sv: Form till vaniljhjärtan i faktisk butik?

Malmö. Men jag tänkte lite att om någon skrivit att de sett på Åhléns, Ica eller vad det nu nu kunde tänkas vara så är sannolikheten stor att det finns här, därför missade jag den lilla detaljen:)

Plöjde igenom 3 till butiker idag, än inget fynd...

Provat den stora butiken på Triangeln? Måste erkänna att jag inte sett någonstans.

Nej, jag fick tips om den idag, om du menar fd Werner och Werner..?

Tänkte sticka inom där och kolla i morgon! De ska tydligen ha allt:)

Tänkte sticka inom där och kolla i morgon! De ska tydligen ha allt:)

Werner & Werner stängde på Triangeln för ett bra tag sedan. Idag är det en helt annan köksbutik som är rolig den också. De har en del bakgrejer men försöker nog vara mer trendiga än traditionella så jag vet inte om just detta finns. Har inte varit inne på ett par månader så jag vet inte hur julsortimentet ser ut.

Hm...du kan ju höra med Ambrosia eller liknande om de vill sälja av ett gäng. :idea:

Kan det finnas på Lagerhaus eller liknande med lite av varje? Annars skulle jag testa loppisarna och second handaffärerna runt Friisgatan/Skolgatan. Det passar ju med Triangeln också.

Jag hittade! Köksaffären (hette den KÖK..?) vid Gustafs Adolfs torg hade, bra pris dessutom, så jag köpte 2 uppsättningar. Skulle tro att man kan hitta allt möjligt kul i denna affären, just idag var där massa folk så jag botaniserade inte så mycket.

Såg att du hittat dem, kan ju säga att jag har köpt mina hos Cervera ifall fler är på jakt efter sånna! :)

Åh, nu blev jag sugen på att baka vaniljhjärtan. Får också leta formar... :angel:

Jag hittade! Köksaffären (hette den KÖK..?) vid Gustafs Adolfs torg hade, bra pris dessutom, så jag köpte 2 uppsättningar. Skulle tro att man kan hitta allt möjligt kul i denna affären, just idag var där massa folk så jag botaniserade inte så mycket.

Allt i Kök (på Södertull)?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
562
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 494
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar