Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker nog det går avsevärt snabbare att kunna se alla lektrådar i ett enskilt underforum istället för att behöva gå igenom alla tre forum och byta inställningar i var och ett av dem.
För en tid sedan var det en hel del som tyckte att det var dumt att det inte fanns ett lek&tjatter-forum till alla tre "åldersforumen". Eftersom Senior flamset försvann bland ungdomslekarna eller hur det nu var.
Eller hur, sjukt dåligt.. Hatar alla lektrådar..Håller med, tycker det låter som en jättebra idé.
Jag vill slippa L&T, men klickar jag då på inget prefix (för att L&T-trådarna ska försvinna), ja då försvinner även de trådarna märkta med prefixet Relationer...
Men då vore det väl egentligen bättre att ha kvar L&T-underforumet och sedan lägga till prefixen U, ÄU, S där? Så kan man ändå sortera om man vill ha ungdomslektrådar eller seniorlektrådar, men utan att dessa trådar på något sätt behöver gå ut över diskussionerna i huvudforumen.
Men varför inte göra riktmärken innom lekotjatter, typ; Senior, junior? Så kan Seniorerna tanta på medans vi ungdomar fjantar ¨på som vanligtEftersom Senior flamset försvann bland ungdomslekarna eller hur det nu var.
Håller med, tycker det låter som en jättebra idé.
Jag vill slippa L&T, men klickar jag då på inget prefix (för att L&T-trådarna ska försvinna), ja då försvinner även de trådarna märkta med prefixet Relationer...