Förlåt! Men nu måste jag klaga!

lethal_smile

Trådstartare
Varför har L&T delats upp på tre olika underforum? U, ÄU och Senior?:confused:

Jag var väldigt aktiv på L&T och tycker nu att allting är väldigt förvirrande då jag nu måste kolla runt i alla tre underforum för att hitta och svara i de trådar som jag är aktiv i.

Jag tycker att denna förändring var väldigt dålig och vill nu be Gunnar att göra L&T till ett eget forum igen. (Gnägg är ju fristående, varför inte L&T?):mad::mad:

/en sur och förvirrad lethal_smile

Sv: Förlåt! Men nu måste jag klaga!

Håller med, fast tvärtom. Vill inte behöva sålla bland en massa fjanttrådar, bättre att lektrådar får vara för sig själva.

L&T-forumet ska raderas. Istället så får ni använda prefixen och sortera efter dessa om ni vill undvika att se vissa trådar.

Varför?
Kan ni inte bara lägga alla L&T trådar i ett eget forum? Då slipper man ju leta i TRE olika forum för att hitta de trådar som man vill skriva i.

RADERAS?!?!?! det är ju de som är ROLIGT här på buke! o nu är tänkartråden, räknetråden o alla andra roliga trådar låsta :cry::cry::cry: *funderar på att dumpa buke*

dessutom ligger trådarna på U o jag tillhör ÄU...får inte vi leka, va va va??! :mad:

Senast ändrad:

Trådarna raderas inte. De har flyttats upp till U, ÄU eller Senior.

:idea:En fundering:

om nu prefix ska användas och ni inte tänker göra ett eget L&T forum så kan ni ju slå ihop U, ÄU, Senior så har de olika prefix.

t.ex.
U = ungdom
Ä = äldre ungdom
S = senior
L = lek & tjatter
R = relationer

osv.. eller? För då slipper man leta i tre olika forum för då är all tre ett forum och så får man använda prefixen. Om man då vill ha L&T så slipper man kolla i alla olika forum och det är bara att trycka på "L" istället för att leta runt.

Förvirrat, JA, men jag är förvirrad

Om allt ska ligga ihop (ÄU + lek) måste det ju iallafall finnas någon funktion för att kunna sortera bort alla trådar med lek-prefix. :crazy:

Det finns det redan.. Jag har inte så mycket mot detta mer än att man måste leta i U, ÄU och Senior för att hitta de trådar som man brukade skriva i.

Väldigt onödigt med L&T trådar i TRE OLIKA underforum

Men vad gör ni nu?
Varför ta ni bort Lek och tjatter för? Det funkar väl utmärkt?
Jag vill verkligen inte ha tillbaka lektrådarna i U och ÄU igen.

Jag vill slippa blädrar runt bland lektrådarna!
Många trådar kommer bli undan puttade av lektrådarna :grin:!

Mvh
Emma

Jag har alltid ogillat L&Tforumet just för att många trevliga "flamstrådar" och humortrådar flyttats dit och försvunnit bland evighetstrådarna.
Nu känns det dock som att alla "vanliga" trådar nu drunknar lite i lektrådarna. Finns någon funktion för att sortera bort dem med L prefix?
Jag tycker i övrigt att prefixsystemet är bra.

Det är bara att sortera bort Lektrådarna, på visningsalternativ så väljer man prefix- inget!

:idea:En fundering:

om nu prefix ska användas och ni inte tänker göra ett eget L&T forum så kan ni ju slå ihop U, ÄU, Senior så har de olika prefix.

t.ex.
U = ungdom
Ä = äldre ungdom
S = senior
L = lek & tjatter
R = relationer

osv.. eller? För då slipper man leta i tre olika forum för då är all tre ett forum och så får man använda prefixen. Om man då vill ha L&T så slipper man kolla i alla olika forum och det är bara att trycka på "L" istället för att leta runt.

Förvirrat, JA, men jag är förvirrad

Vad säger ni om min idée? Hiss eller Diss?

Ja. Plus att det verkar som att man inte kan sortera bort vissa prefix "permanent" s.a.s. utan måste välja "inget prefix" varje gång man byter forum, eller kommer in i forumet igen efter en avstickare till ett annat forum. Lite drygt.

ja jo så är det kanske.. men det kanske kan gå o ordna så man kan välja att visa fler prefix! ska slänga iväg frågan till Gunnar!

Har skickat iväg bägge frågor till Gunnar.

ett annat tips är att man inte behöver välja i visningsalternativen heller, utan om du klickar på rutan före tråden, prefixrutan, så visas bara trådarna i det prefixet.

Liknande trådar

R
Bukefalos Nä nu måste jag klaga lite... Omflyttningen av forumen... Jag har verkligen försökt vänja mig och acceptera att lite förändring gör...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur