Förkylning lr nåt annat??

N

Niile

Halloj!

I onsdag förra veckan så började min häst snora grönt snor. Lika pigg och glad. Så jag gjorde inte nån sak av det. Slutet av veckan blev snoret gult och hon började hosta i trav arbete, hum..
Hon snorar gult och hostar även utan ansträngnig idag.:(
men hon har ingen feber och hon är ganska pigg oxå.

Vad kan det vara? kan det vara en förkyling?
Hur länge ska jag vänta tills jag tar och ringer vet??
Ska jag låta henne vila veckan ut och se??
Jag fick ett natur medel idag av han jag har hästen hos, för tillfällig hosta och slemproblem ska jag prova och ge det??:confused:

Behöver er hjälp, börjar bli orolig här:cry:

Hemskt tacksam för svar!!:bow:

Sv: Förkylning lr nåt annat??

Hejsan,hur gammal är din häst? har märkt på gamlingarna i mitt stall att dom snorar o hostar lite också,har ju varit ganska dåligt väder ett tag o inga varma nätter heller. Om jag vore du skulle jag testa medlet du fick o vänta i några dagar sen ringa vet ,men kom ihåg o tempa varje dag o vid minsta avvikelse ringa vet,lycka till med din häst :)

Liknande trådar

Tävling Var går gränsen? Vi började tempa hästarna för ca 1,5 vecka sen när vi hörde talas om utbrott av EHV-1. Vi har 6 hästar som går...
Svar
1
· Visningar
1 356
Senast: Marty
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
27 066
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag har sedan 3 dagar tillbaka haft någon skum form av "förkylning". Eller alltså, såhär: Jag känner mig helt frisk. Mitt...
2
Svar
29
· Visningar
3 158
Senast: SiZo
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 865
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka