förkortningar......

Emmahpemma

Trådstartare
ja, kan vi inte samla en lista på förkortningar som kan hittas i resultatlistorna..?

jag undrar vad denna betyder: "ita" står där tiden ska stå i resultatlistan... :confused: på alla hästar i loppet...

Sv: förkortningar......

ita står för ingen tidtagning autostart.. gissar på att du sett det i t ex sverigeloppet.. dom lägger inte ut några tider på det löpet eftersom de bara går över 1140 meter

ahaaaaa! :idea: ja det var ju precis just ett uttagningslopp till sverigeloppet jag såg detta på..blev lite konfunderad :D

på hjälp på stc:s hemsida så finns de flesta förkortningar listade.
alltså om du söker på nån häst där o ser på loppresultaten o klicka på hjälp där sen.

ja jag vet att det har funnits en sån förkortningslista.....men hittar den inte nu??

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: Nepenthe
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla...
Svar
9
· Visningar
454
Senast: Blyger
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
Svar
15
· Visningar
679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka