Förkorta vader.

D

dannijottan

Jag har förkorta vader och vill ha läder ridstövlar. Vet du vart det finns lite bredare och lite lägre läder ridstövlar? :confused:

Det finns läderstövlar med kortare och vidare skaft. Hör i din hästsportsbutik, om inte de har kan de säkert beställa åt dig! :)

Jag vet inte om det finns färdiga till dig. Jag har samma problem fast jag är istället för lång för "idealmåtten". Jag får helt enkelt måttsy mina stövlar.

eller helt enkelt gå till en affär som har på lager... typ Stenbergs i sthlm. De har alla möjliga storlekar både korta och långa vader, små och stora fötter, tjocka och smala ben osv... kostar från 2990 och uppåt.

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Sirap
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 263
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka