förklara sits för kille med p*ng*?

Sv: förklara sits för kille med p*ng*?

tanken är mest att ett stort horn kommer lite i vägen, men det är säkert en vanesak.

Du har helt rätt i att jag mer är en sitsnörd, jag tycker det är jätteviktigt att sitta bra. Jag tycker att många reiners tyvärr har stolsits. (i somras på greva såg jag tom en som hade mer sängsits än stolsits :rofl: trodde inte det var möjligt, men sen har jag ju också sett en kille som kör moppe halvt liggandes så allt går väl bara man ger sig :devil: på det :rofl: :D )

Tack för tipsen och råden, som du sa är faktiskt lädrena i kortaste laget, jag kan ju rida i dom men det är nästan på de allra yttersta hålen vilket inte ger så stor valmöjlighet om någon som är längre än mig ska rida i sadeln.

hej hopp :bump:

Sv: förklara sits för kille med p*ng*?

Jag rider Westernsadlar 6-8 timmar per dagen under sommaren. Riktigt långa läder är lösningen på problemet, men jag tror inte att det är ett killproblem utan det rekommenderar jag åt alla....

Liknande trådar

Träning Jag vet varken ut eller in. Jag insåg bara att nu är det nog kört. Köpte mig en ponny för 2 veckor sen. Skulle ha för att rida till &...
2
Svar
26
· Visningar
3 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka