Jag har en teori om varför min honkatt uppför sig som hon gör, men det hade varit trevligt med något mer trovärdigt än en teori.
Det är inget beteende som stör mig eller som är jobbigt jag är bara nyfiken.
Hon älskar att bära på sockor och andra saker i ungefär samma storlek. Helst ska det vara fluffigt och bärvänligt. Efter att hon burit dom en stund så börjar hon "skrika". Inget genomträngande jobbigt skrik, men inget normalt jamande heller.
Jag har försökt ta bort såna saker från henne eftersom jag antagit att det är ett "min bebis" beteende(?).
Hon har andra leksaker som hon gärna leker med och inte gör så med.
Men stämmer min teori eller är det något annat beteende.
Hon är ca 9månader och av eget val innekatt samt ensamkatt. Hon hade en bror, men de få gångerna hon var själv inne så verkade hon väldigt mycket mer tillfreds så han fick ett nytt hem hos mina svärföräldrar (det fann så klart fler saker som spelade in för hans flytt).
Hon är inte kastrerad ännu kan jag väl också tillägga.
Det är inget beteende som stör mig eller som är jobbigt jag är bara nyfiken.
Hon älskar att bära på sockor och andra saker i ungefär samma storlek. Helst ska det vara fluffigt och bärvänligt. Efter att hon burit dom en stund så börjar hon "skrika". Inget genomträngande jobbigt skrik, men inget normalt jamande heller.
Jag har försökt ta bort såna saker från henne eftersom jag antagit att det är ett "min bebis" beteende(?).
Hon har andra leksaker som hon gärna leker med och inte gör så med.
Men stämmer min teori eller är det något annat beteende.
Hon är ca 9månader och av eget val innekatt samt ensamkatt. Hon hade en bror, men de få gångerna hon var själv inne så verkade hon väldigt mycket mer tillfreds så han fick ett nytt hem hos mina svärföräldrar (det fann så klart fler saker som spelade in för hans flytt).
Hon är inte kastrerad ännu kan jag väl också tillägga.