förhandstitt

N

Norrberge

Finns fortfarande vm filmen 2007 tillgänglig för förhandstitt?

tack på förhand :)

Sv: förhandstitt

Tror man ska kunna köpa dvdn från SIF. Men de tog väl slut ett tag så nu vet jag faktiskt inte. Men hör med SIF.

Plonget är väl när det är ett visst antal sekunder kvar tills de ska sakta ner till skritt, tror jag. :)

Jag tänkte köpa från SIF men den var slut, så jag beställde från Tyskland. Jag älskar filmen :love: Den är värd pengarna.

Jag tänkte köpa från SIF men den var slut, så jag beställde från Tyskland. Jag älskar filmen :love: Den är värd pengarna.

Det är lite kul att de har lagt in lite klipp från människorna som visades på storbildsskärmen :D Den lilla ungen som går över eltrådar, och han som ligger och sover osv :D det var så kul :love:

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
774
Senast: Ajda
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·
Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
674
Senast: Karfitsa
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur