Förfrågan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick en intressant förfrågan av min hyresvärd idag. Hon har ju häst på gården och frågade mig idag om jag kunde tänka mig att rida hennes dressyrhäst ibland, för att hon inte hinner.

Jag är absolut intresserad. :) Hästen är välutbildad och har gått klasser upp till S:t Georges, om jag fattade saken rätt. Han lär vara väldigt snäll men mycket känslig. Tydligen har han visst lite dressyrhästmanér också. ;)

Vi får väl se efter provridning om det kan tänkas funka. Jag har ju accepterats av känsliga hästar förr, men vi får se...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 682
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 181
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 449
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd