Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet ej, har aldrig fått något svar på det. Det enda som händer när man går till vc är att de skriver ut antibiotika. Det hjälper just då, men det kommer ju alltid tillbaka igen förr eller senare. Även om det kan gå ett tag mellan gångerna.Inte helt otippat är första frågan: varför får du täta UVI? Det är svårt att ge tips utan att veta om det finns en orsak att eliminera eller minimera...
Testat dessa hurtiga råd? http://dinamediciner.se/nyheter/slipp-antibiotika-mot-urinvagsinfektion-9-tips
(kroppen tar inte upp så mycket utan det hamnar i urinblåsan och gör det surt för bakterierna)
Ja, alltså jag vet inte om det är vetenskapligt bevisat att urinen blir sur av det men det fungerar ju (för mig) och är inte farligt.Tycker jag låter logiskt och lagom avancerat att laborera med själv!
Citron blir basiskt i kroppen. Men det kan ju fungera mot uvi ändå....även om det är enklare att ta några gram ren C-vitamin i stället för litervis med citronsaft.Citronsaft i mängder tänk på att skölja ner med mycket vatten och att skölja med fluor morgon och kväll för tänderna skull.
Hade också uvi ofta som barn, ändå har det aldrig gjorts någon ordentlig utredning på det.
Men pimpla i sig c vitamin låter ju som en ide. Tranbär finns ju i kapselformat också, vilket är bäst av det och drickan?
Jag använder bara vatten på slemhinnorna. Det är sällan fiffi behöver rengöras mer än så. Intimolja är väl oftast mineralolja (uttorkande)?Ett tips till: tvätta dig med intimolja istället för tvål och vatten.