Förbygel - Horsehead?

D

_Dieldi_

Skulle gärna vilja ha tips på bra, funktionella förbyglar!
Pris max runt 500 kr. Är Horsehead från Hööks någon höjdare? Vad tycker ni som har den? Bra/dålig?

Och ja, innan ni säger någonting, sadeln är utprovad av sakkunnig enligt alla konstens regler.

Jag gillar den skarpt! Min häst är grov och jag hade jordens problem för att hitta en förbygel som passade. HH är snygg och lätt att justera storleken på (jag låter dessutom sadelmakaren sätta på en karbinhake så att man kan ha förbygeln sittande fast i sadeln utan att behöva dra den över huvudet på hästen).

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Hästvård Jag vill bara skriva av mig och är det någon som har bra tips vad jag ska ta mig till så skriv gärna. Inga elaka kommentarer då jag...
Svar
17
· Visningar
2 504
Senast: Ketrawzc
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 347
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025