Förbättringsförslag på Galopp

tifo

Trådstartare
På förekommen anledning känns det som att det är hög tid att ta en allmän diskussion om hur vi ska ha det på galoppforumet och om den aktuella trådindelningen kan förbättras. Den aktuella fråga har dykt upp i samband med den här tråden som jag låste och hänvisade till start/resultat/grattistråden i stället. Kritiken bottnar i att grattistråden upplevs som tråkig och lång och jag tolkar det som att den kan ha gjort sitt. I så fall, vad vill vi ha i stället?

Sv: Förbättringsförslag på Galopp

Vi kanske skulle ha en pladdertråd någonstans där jag och Lustig och Creetown och några till kunde hålla på med vårt interna pladder. Ibland så känner jag mig lite skyldig när jag svarar vissa med totalt orelevanta betraktelser. :o

Pladderttråd är en bra idé. Tänk bara på att ge den ett G som prefix (Gnägg), ett ämne (Pladder) och kör igång. Så fort tråden närmar sig 2000 inlägg låser och hänvisar till en fortsättningstråd.

Oj, vi har blivit landsförvisade till "Gnägg" :o

Som äkta 40-talist protesterar jag. Jag är pladdrande Tävlingsgren Galoppare :banana:

hej moderator.

Tråden du låste får för min del gärna ligga kvar. Kollar mest på de nya.
Hade jag haft häst till start så hade jag direkt skickat svar!

Men visst är det ok att låsa efter ett visst antal inlägg.

Oj, vi har blivit landsförvisade till "Gnägg" :o

Som äkta 40-talist protesterar jag. Jag är pladdrande Tävlingsgren Galoppare :banana:
Buke har infört möjligheten att sätta ett prefix för varje ny tråd. Det innebär att användarna kan ange trådens ursprungliga inriktning. På galopp kan vi välja gnägg, avel, utrustning eller vård. Jag har satt ett G på den här tråden och det finner du till vänster om rubriken på startsidan. Man bör inte blanda ihop prefix med andra forum.

Så nej, även 40-talister får stanna kvar! :D

Senast ändrad:

Med tanke på det relativt låga intresset för detta forum i jämförelse med andra forum på bukefalos torde det inte spela så oerhört STOR roll OM vi nu hade lite interna infon typ GINNIES (som undrade om någon ville att hon skulle fota deras häst lite xtra när hon åkte till GBG för att ta lite kort för första gången.),
:cool:Det kunde TVÄRTOM göra det LITE mer intressant och kul att gå in och skriva lite här ,då och då.
Vi kan ju se att det inte är SÅ många som kommer med några nya inlägg varje dag här.Det måste absolut sakna betydelse,om det inte föreligger ett särskilt behov av vår käre moderator att få "fixa"lite.OM så är fallet kanske det vore lämpligare att söka sig något mer att lägga sin energi på.:devil:HOPPSAN sade jag detta högt:devil::idea:

Vad ska jag svara mina medmoderatorer när dom påpekar att användare säger "men det får dom ju på galopp"? Vi kan ju inte ha olika regler på olika fora beroende på aktivitetsnivån.

Jag kan dessutom försäkra dig om jag lägger ner energi på betydligt fler saker än buke.

Personligen lever jag mer efter principen,live and let live.:idea:DESSUTOM är paragrafRYTTERI något som defenitivt känns TRÅKIGT i alla former:cool:
Kul att det finns annat som intresserar oxå dock,grattis

Tycker du gör ett bra jobb och försöker tänja på reglerna ganska rejält ibland! :laugh:

Har väl själv muttrat över låsta trådar nån gång emellan, men förstår ditt dilemma, forumet är till för alla och regler finns för att följas och tycker inte det är frågan om ngt paragrafrytterie, för det tycker jag också är väldigt trist! :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka