S
susekl
Jag och sambon tänkte byta bredbandsleverantörer, anmälde oss till en ny som vi tyckte verkade bra. Fick bekräftelse via deras formulär på internet, det skulle komma användaruppgifter två veckor innan det skulle inkopplas. Vi ringde när det var en och halv vecka kvar tills det skulle inkopplas. Nej, dom hade ingen ansökan från oss om bredband, dom hade slarvat bort den!! Ringde till vår nuvarande leverantör och det gick bra att annullera uppsägningen. Idag stod vi ändå utan bredband för uppsägningen hade kommit försent, men det sket dom i att meddela oss när dom fick reda på det i fredags. Är det detta som kallas kundvård? Vi är ganska beroende av bredband, min sambo pluggar webbprogrammering på distans och måste kunna vara uppkopplad mot skolan på kvällar och helger eftersom han jobbar samtidigt som han pluggar. Sitter nu med min gamla bärbara dator med modem. Vi blir utan bredband i minst en månad, lika med en massa extrajobb för min sambo som måste låna dator någonannastans, det är sista månaden av terminen ju.