Förättra underlag i hagen

A

AnonymaRut

Kära buke!
Min häst har precis, efter en stor knäoperation fått börja gå ut i liiiten hage. Hon får absolut inte halka, trampa fel m.m. och jag är smått hysterisk över att något sådant ska hända när hon går ute. Problemet är att det igår började regna en massa och nu är det såklart jätte lerigt i hagen och värre lär det bli.
Min fråga är därför, finns det någonting man kan lägga i hagen för att förbättra underlaget?? Motsvarigheten till tösalt fast mot lera liksom:D
Mycket tacksam för svar!

Sv: Förättra underlag i hagen

Beställa hem ett lass med grus kanske? Det gjorde jag i vintras när det var blankis i hela hagen. Mycket arbete men det var det värt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! som sagt skulle jag vara jätte tacksam om någon som är erfaren eller själv gjort om sina hagar skulle hjälpa mig vad bästa...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: akleja
·
Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 377
Ridning Idag uppdagades det ett STORT problem i ridningen. Det var inte jag som satt på, tror inte heller det hade gjort någon skillnad...
Svar
9
· Visningar
1 837
Senast: Korven
·
Hästhantering Detta inlägg hör nog hemma även i ridningsforumet men eftersom det rör även annat så lägger jag det här. Moderator får flytta om det är...
Svar
17
· Visningar
3 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka