Tigertofflan

Trådstartare
För det första: Vart har bukefrågor-forumet tagit vägen? Hittar det inte någonstans! Moderator får gärna flytta tråden till rätt forum om sådant finns.

För det andra: Jag har retat mig på det jättelänge nu :o När man söker i den avancerade söken finns det en rullist längst ner till höger. I den finns alternativen "sök i alla öppna fora" och "sök i fora som du prenumererar på". Vad är "fora"? Är det meningen att det ska stå "forum", eller är det samma betydelse?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 340
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 148
Senast: lundsbo
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 927
Senast: Nahar
·
Hemmet Jag har precis flyttat och fått en minimal sovalkov. I min förra lägenheten var sovalkoven en del av hallen. Alkoven var stor och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 803
Senast: emma74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA