För oss med ridtravare!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Isbel

Denna tråd är för oss med ridtravare :)
Tänkte att man kanske kan skriva och berätta lite om sin? :)

Min häst har varit ridhäst i hela sitt liv, han gick på trav från 0,5 år tills han var 2 . Men blev dock aldrig startad. Nu är han utbildad i Akademiskridning, Western, lite centrerat och bara vanlig klassisk dressyr. + Att jag hoppar honom lite nu.
Han är nu 10 år.
Det enda problemet med honom är galoppen, men det tränar vi nu :bow: Jag har bara haft Abbe i 2 månader:)
Dock är han på vissa bilder lite sommartjock ;)

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga in denna tråd, men hoppas att det här blev bra ;)

Sv: För oss med ridtravare!

Det finns redan en tråd för ridtravare på gnägg, som ligger som underforum till Ridning.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: mamman
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 401
Senast: Roxy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar