För mkt utrustning?

Sv: För mkt utrustning?

Jag fattar bara inte varför man inte sparar pengarna istället och köper en häst för dem?

För hästen måste väl vara prioritet 1?
 
Sv: För mkt utrustning?

För att jag inte har tid med egen häst just nu..
 
Sv: För mkt utrustning?

Du är inte one of a kind när det gäller det :D .
Även om jag bara har en häst, så kan man ju aldrig få för mycket. ;)
Jag kan ju erkänna att jag shoppar lite för att jag kanske inte är på så bra humör.. Men jag ska inte sticka under stolen med att att jag är helt perfekt :angel: Som idag, då jag tjatade på mitt pära att vi skulle åka in en sväng och kolla på grejer som jag hade tänkt köpa på Eurohorse, med det slutade med 2 grimmor, 3 fleecetäcken, 1 stalltäcke, 3 grimskaft, 1 pr ridbyxor, en jacka och en tävlingsskjorta :angel::angel:
 
Sv: För mkt utrustning?

Hehe- man kan ju också passa på att handla innan... för när man väl har hästen kommer ju alla tråkiga räkningar också ;)

Jag hade massvis med saker innan jag hade häst.. O flera ton nu när jag bara har ett föl....
 
Sv: För mkt utrustning?

Jag brukar slösa på mig själv! Snygga, välsittande kavajer i min storlek (pytteliten men med C-kupor) växer inte på träd, så när jag hittar en i affären brukar den få följa med hem, även om det inte står en tävlingshäst i stallet. Likadant med handskar och ridbyxor... och schabrak. De sistnämda brukar jag dock inte ha på mig. :laugh:
 
Sv: För mkt utrustning?

Ha ha! :D Jeg har presis samme "problem" som deg! Bare at jeg har en hest å bruke det på da :) En hingst som får alt av rosa utrustning (vet inte om han er så glad for det men ;) Hehe..

Bruker flere tusen på "unødvendigheter" jeg også. Hesteutstyr er en egen interesse i seg selv det! Å gå i hestebutikk er som å gå i drømmeland :) Har ofte drømmer om at jeg står på et marked med utstyr og BARE MÅ ha alt før jeg drar derfra. Ha ha!! :)

Du får kjøpe deg en hest, syns jeg! :) Ha ha;):D

Vh Utstyrs`omane Lotte :-)
 
Sv: För mkt utrustning?

Hehehe! Tur att jag inte har några pengar, för annars hade jag varit precis som du... Finns det något härligare än doften i en hästsportbutik? Jag älskar doften av läder och ny plast. :d
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 145
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som älskat hästar hela livet. Jag har ridit på ridskola ett bra tag men även varit medryttare till än häst...
Svar
13
· Visningar
2 493
Hästmänniskan Jag red som barn/tonåring och har sen börjat igen som vuxen tvåbarnsmamma. Är rejält mycket fegare nu, föredrar helt okomplicerade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 682
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Hej hopp allihop! Efter att ha ridit på ridskola och varit medryttare i X antal år känner jag sug på att köpa min första alldeles egna...
Svar
15
· Visningar
3 793
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp