För litet huvud för one-size

sasucatu

Trådstartare
Var kan man hitta westernhuvudlag (helst enöras m. silver) i ponny strl?! Jag har en arabkorsning som inte ett enda huvudlag verkar passa på. (förutom mitt gamla ponnyträns som är såååå fint :smirk: ) De flesta snygga jag sett är one-size, och det passar inte. Det enda som jag hittat är ett one-ear utan nå krussiduller så det kan man ju göra hur litet som helst, men jag skulle vilja ha ett tjusigare till tävling o så.."Vanliga" med pannband funkar inte heller, för pannbandet är på tok för långt.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: För litet huvud för one-size

Jag är öh...inte läderintresserad :D NEJ, jag vill ha FÄRDIGT, glittrande o fint i RÄTT storlek. Du kanske ska göra ett åt mig? :angel:

Men allvarligt talat nu då, jag kan ju inte vara den enda som har en häst med liiitet huvud. Var har ni andra inhandlat era tjusiga träns?

Jag har samma problem fast åt andra hållet.. :D
Min häst har gigantiskt stort huvud!! Hittade ett träns på SMet nu ihelgen o fast jag måttat med måttbandet så kunde han ändå inte ha käkremmen.. Suck!

Excalibur skrev:
Jag har samma problem fast åt andra hållet.. :D
Min häst har gigantiskt stort huvud!! Hittade ett träns på SMet nu ihelgen o fast jag måttat med måttbandet så kunde han ändå inte ha käkremmen.. Suck!

Hjälp! Det är inget dåligt huvud! :D vad är det för ras?

Det finns träns i cob eller ponny strolek lite här o var, men som sagt det är inte alltid lätt att hitta. Annars kan man ju köpa ett slätt läderträns och köpa till silverdetaljer och sätta dit själv!

85 cm! från mule till öronspets? vilken bjässe, det kan inte vara lätt att hitta något till den hästen? :smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Körning Jag letar efter lite snygga huvudlag (till körning och visa på premiering typ) till våra två Nordsvenskar hemma. Eftersom de är...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: satanic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka