Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För lite grovfoder blir det ju inte om hästen står och äter på fri tillgång ute. Men förstås är det ju optimalt att kunna erbjuda hästen fri tillgång på grovfoder även inne, men dessvärre fungerar det ju inte på alla typer av hästar. Det är ju inte ok att ha en häst som är fetare än en tunna redan innan sommarbetet börjar.
Mitt sto äter upp sina 6 kg på ca 2 timmar.. menar ni att jag då ska lägga in ännu mer,bara för att det ska finnas att äta hela natten? Lovar att hon skulle rulla fram då.. Har haft halm i boxen under en tid,men hon blir smällfet.
Mitt sto äter upp sina 6 kg på ca 2 timmar.. menar ni att jag då ska lägga in ännu mer,bara för att det ska finnas att äta hela natten? Lovar att hon skulle rulla fram då.. Har haft halm i boxen under en tid,men hon blir smällfet.