För den som ids läsa (egotråd)..

L

lul

..ja så är jag lite "back in business" när det gäller körningen! har hittat mig en liten medkusk ponny (det order finns nog inte med i nån svensk ordlista!) 2 dagar i veckan. En liten vit pigg sak som gärna håller till ovan marken med diverse språng än på marken :) Det blir mycket luugna övningar så han taggar ner, men han verkar klok och ambitiös så det blir nog bra! Nu längar jag tills första träningen!!

Sv: För den som ids läsa (egotråd)..

Roligt lina! Är det planerat att du kommer ut på tävlingbanorna nåt nästa sommar kanske? Hoppas det blir för Umeå isåfall, christina var så ledsen när frosty såldes :) :) :)
Sätt in en bild sen på en levad i vagn!

Vad roligt! Vita små ponnyer är ju underbart fina! gärna bilder såsmåningom som sagt..

Om det inte blir jag som tävlar så groomar jag åt hans ägare, så ut på banorna var det tänkt och för URF såklart :)
Ska försöka ta några bilder på den lille krabaten, med eller utan levad ;)

Vad är detta jag inte hört talas om?! :d Vad? Var?

oh välkommen tillbaka! :banana: Ser fram emot bilder på den hoppande ponnyn :-)

Va har du inte hört Nora! trodde djungeltelegrafen var bättre än så :)
jodå har börjat köra denna lilla krabat 2 dgr i veckan. Jäkligt pigg och ambitiös, men ack så känslig! Så det är lite jobb med honom, men det känns jätteroligt!

Elly joo.. tror det är en busshållplats där i krokarna, vet du vem det är?
tack Beppo - foton dyker nog upp så småningom

Nej, fick ju fråga om det när jag läst här!! Fast fick inte veta så mycket där heller.. Vart står den? Kul att köra lite igen??

Han står mitt i Röbäck i ett litet stall. Ja det är faktiskt himla kul att köra igen, fast än så länge tömkör jag bara - måste hitta vilka knappar jag ska trycka på först, vissa knappar betyder backa och andra bocka, så vi måste reda ut vilken som var vilken :)

Om med "i krokarna" menas någon meter så jo. Har sett någon tömköra den tror jag?
Håller till där omkring.

ja jag såg faktiskt en busshållsplats bredvid hagen igår :) Kul att du är däromkring du får hälsa nästa gång du ser en liten vit häst så kanske det är jag som håller i tömmarna.

japp Jenny det är han på blocket :)

Kul! Tror jag såg den på blocket nu också, en riktigt söt en!! Snart kommer jag ju upp igen så får jag titta närmare :d

ja det låter bra! Skulle behöva en experts ögon för att få lite tips och trix.

haha... uppgraderas:o Hur är det med Frosty då?

Liknande trådar

Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 318
Senast: Jealle
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: cassiopeja
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 651
Senast: Askur
·
Western Vill börja med att säga att jag anser inte på något sätt att det är westernridningens fel att min häst har blivit halt. Så slipper jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 644
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka