För alla där ute som har svårt att få något gjort...

Fia

Trådstartare
...för att mobilen distraherar er; sök på unicef tap project och var med! Perfekt sätt att undvika mobilen medan man pluggar/jobbar, vem vill hindra ett barn från att få vatten någonstans i världen? ;)

(Och nej, jag jobbar inte för unicef/är sponsrad, tycker mer att det är en kul grej) :)

Hur många minuter fick ni ihop?

Sv: För alla där ute som har svårt att få något gjort...

Bra grej, antar jag. Men jag kan inte hjälpa att störa mig lite på att typ Armani inte bara ger pengar (vatten) om de nu har en massa över, istället för att skaffa sig reklam genom en app.

Fast vad är det att störa sig på egentligen? Det är ju en win-win för alla.

TS: Herregud vilken bra idé! Ska introducera sidan för kollegorna på måndag, kanske det blir en "tävling" mellan avdelningarna :)

Bra grej, antar jag. Men jag kan inte hjälpa att störa mig lite på att typ Armani inte bara ger pengar (vatten) om de nu har en massa över, istället för att skaffa sig reklam genom en app.

J-a dravel är vad det är enligt mig.

(Ja, inte Unicefs arbete alltså, men att göra en plojgrej av det så att alla springer omkring och tänker att de räddar afrika för att de inte sms:ar.)

Senast ändrad:

Tror inte att någon tror att den räddar afrika, men det är som Jaulgreis sa en win-win situation. Precis som när HM gjorde sin save a horse kampanj. Ingen häst bryr sig om vad jag delar på facebook, men om det är sånt som krävs för att hm ska skänka lite pengar så är jag gladeligen med i projektet.

Samma med detta projektet, som dessutom gynnar dig själv och ökar awarness och förhoppningsvis får folk att tänka till lite.

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 733
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 487
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 456
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 457
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar