Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folksam pga att jag tog över befintlig försäkring när jag köpte hästen. Folksam har varit jättebra och jag kommer troligtvis ha Folksam till framtida hästar! De har täckt vid alla skador utan diskussion, förutom vid ett tillfälle när jag fick ringa mig upp i hierarkin för att få det svar jag ville ha. Men förutom det har jag inget att klaga på.Vilket utav dessa bolag har ni till era hästar och varför?
Vad är självrisken?Folksam, bra och inte så dyra.
Vad är självrisken?Folksam pga att jag tog över befintlig försäkring när jag köpte hästen. Folksam har varit jättebra och jag kommer troligtvis ha Folksam till framtida hästar! De har täckt vid alla skador utan diskussion, förutom vid ett tillfälle när jag fick ringa mig upp i hierarkin för att få det svar jag ville ha. Men förutom det har jag inget att klaga på.
Folksam 2600 kr sen 20% i 125 dagar är självriskperioden. Jag tycker dom har varit super bra med häst, katt o hund försäkring.Vad är självrisken?
2600:-+15% av kvarvarande belopp.Vad är självrisken?
Har du provat att ringa och ifrågasätta varför din premie höjs?Jag har IF, försäkrade där eftersom dom hade fast självrisk på veterinärvårdsförsäkringen. Det har dom nu lite fult tagit bort (och samtidigt höjer dom min premie ordentligt varje år fast jag aldrig använt försäkringen) så kan inte påstå att jag är jättenöjd direkt .
Åh, jag ska snart också be Agria dra dit pepparn växer... Så fort jag fått ut lite av min hästs livvärde. Aldrig mer, näver bäver!Folksam efter bett Agria fara åt helvete.
Har en vån som haft fruktansvärda problem med Agria också :/Åh, jag ska snart också be Agria dra dit pepparn växer... Så fort jag fått ut lite av min hästs livvärde. Aldrig mer, näver bäver!
Hästen jag köpte i höstas var försäkrad i Agria, aldrig utnyttjat försäkringen, jag bytte på en blinkning.