Mynta2
Trådstartare
Är det någon som vet om katter måste vara idmärkta för att få försäkras i Folksam ? Grejjen är denna, sitter och skulle hjälpa en kompis fylla i ansökan via nätet på deras sida, men raden på idmärkning MÅSTE fyllas i...MEN för flera år sedan när jag funderade på byta försäkring på min hane från Agria till Folksam så var kravet idmärkning, nu hade han inte det så jag behöll Agria. När jag skaffade katt nr 2 för 4 år sedan hade dom tagit bort kravet på märkning, så jag kunde försäkra min hona utan problem. Hon är fortfarande inte märkt. Har dom tagit tillbaka kravet på märkning igen, eftersom denna rad måste fyllas i annars kan man inte skicka in det ? Jag kan inte hitta någonstans i villkorena heller...jag kan ju ha missat, men jag tycker jag läst och läst...och eftersom raden är obligatorisk så kanske kravet är tillbaka ?!
Nu är det helg och ingen på kontoret, annars hade jag ringt. Men vi tänkte liksom bara fylla i anökningen på nätet då det liks finns ett....
Nu är det helg och ingen på kontoret, annars hade jag ringt. Men vi tänkte liksom bara fylla i anökningen på nätet då det liks finns ett....