Följa VM Kentucky på storbildsskärm

T

Team J H

Snart dax för VM ! Söndagen den 26/9 är det dax. Vi är ett gäng som ska sitta o följa tävlingen på storbildsskärm, som Ulf o Pia Steisjö lyckats låna.
Finns plats för fler att vara med!

Plats: Falkenberg den 26/9 starten går 07.00 amerikansk tid, alltså vid ca 13.00 svenk tid (tror jag) men det går att komma och gå som man vill under dagen/kvällen, ja kanke natten också!!

Sv: Följa VM Kentucky på storbildsskärm

Vilken kul grej! Synd att det är lite långt till Falkenberg! Vi får fejja våra kommentarer över nätet i stället!

Vilken kanal kommer att visa distansritt? :confused: Jag trodde vi var helt utmobbade jag. :angel:

Himla rolig idé, hoppas någon i Uppland smittas av idén så man kan vara med. Tyvärr är Falkenberg lite långt bort. :(

Kul idé! Bor tyvärr lite långt ifrån falkenberg bara...

Men annars får vi upplänningar hitta på nått liknande kanske om man kan samla ihop ett gäng :)

Vilken kanal sänds det på? Eller är det streamat från nätet? I så fall, vilken hemsida? :)

Jag kommer!!!

Jag hade gärna kommit, men jag fyller år då så vi ska ha lite kalas den dagen. Annars hade det varit kul att komma =)

Hade varit skitkul, tyvärr bor man i Uppland!
Är ju grymt distansintresserad även om jag nu gått å köpt mig på en hoppeponny som var 175 när jag köpte honom för ca 3 mån sen, nu har han börjat skjuta iväg lite i bak tycker jag det känns som :s så är rädd att han kommer bli någon cm till innan allt är klart. Så känns inte som att distans är något för oss direkt. Men skulle helt klart vara kul att ha en häst till att träna och tävla distans på. Får se, kanske kan ge mig på någon CR med min dunderklump iaf., han är ju ganska lätt och har ett bra grundflås. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka