Fölisen hostar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fiasnutt
  • Startdatum Startdatum
F

Fiasnutt

Min lilla nyfödda (nå, 4 dagar gammal) stofölis hostar från och till och har så gjort sedan första dygnet. Det är inte ofta och verkar inte jobbigt, och kommer mest när hon skuttar omkring och anstränger sig.
Hon har god aptit, äter SUPERMYCKET, leker för fulla muggar och är pigg, bajsar och kissar normalt, inget snor och har ingen feber.

Jag sitter just nu och försöker få tag på vetrinären. Min spontana känsla är att jag inte ska behöva oroa mig alltför mycket, men jag ville ändå dubbelkolla.

Någon som har några ideer såhär i väntan på att vet ska plocka upp telefonen och ringa tillbaka?

Skulle tro att det är lite fostervatten i lungorna..

Lill / Stall Nöbbeled

Har pratat med vet och de trodde det ev kunde vara det. Fast de trodde inte det var någon fara, bara att jag skulel hålla lite koll på temp, andning och om hon blir hängig...

Tack för svaret! :)

Liknande trådar

Hästvård har sökt igenom trådarna om hosta men tycker inte att det stämmer in på min häst. har en 21-årig travare. Han har gått ute dygnet runt...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: vanimelde
·
Hästvård I går när jag ridit och även innan så lät min häst så konstigt ungefär som om han små gnäggar och "pratar"lite,Han hostade även till...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: Vaniljvisp
·
M
Hästvård Hejsan. Min lille pålle hostar och frustar ibland när vi börjar trava. Aldrig när han står i hagen, skrittar eller är inne i stallet...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Moja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka