Föl som inte kan dia råmjölk från stoet.

Jag har just nu ett sånt exempel i mitt FB-flödet - tror jag (det är på franska så jag vet inte om google översätter rätt) men stoet har fått många föl och plötsligt så inträffar detta. Jag får återkomma om det var just detta som hänt eller om det är något annat problem - men min tolkning är att det just är detta

Ok! Återkom gärna :)

Ok! Återkom gärna :)

Det har gått dåligt för fölungen :( den är avlivad för ett par timmar sedan. Den var för svag och de hann inte sätta in behandling i tid. Stoet var tydligen också dålig, men hon klarar sig. Jag ska försöka luska om det just är detta fenomen eller om det var något annat

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Nikan
·
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
514
Senast: Krystalline
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar