föl e Orlando-Irco Mena?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tigerofswe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 924
T

tigerofswe

Jag har ett sto efter Irco Mena-Any Qestions, funderar på att ta föl på henne och tänkte använda orlando. Ngn som vet något om den kombinationen?

Sv: föl e Orlando-Irco Mena?

jag tror det skulle vara en toppenkombination:d, då båda är starka hoppblod, Orlando finns ju tyvärr inte kvar på betäckning, han är ju såld till USA:(, kanske finns på fryst??? någon som vet feriliteten då?

Jaha... det var ju trist, får kolla upp FAI på orlando, hur skulle det funka med Maloubet de pleville??

Stam-mässigt skulle det nog fungera, men du kan väl berätta lite om ditt stos fördelar och nackdelar. Har hon hft några föl tidigare ? osv

Väldigt intressant stam förresten !!! Vad ligger i tredje led ?

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 640
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 654
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka