Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick bild på min stjärna när han var inne och verkades häromdagen. Han sköter sig exemplariskt hemma där han bor på vintrarna. Visa bifogad fil 21640
Tycker det ser jättetrevligt ut!!
Det blev inte så fint inlagt att man ser det direkt, men förhoppningsvis funkar länken för er.
Tycker det ser jättetrevligt ut!!
Det ser sällan spektakulärt ut första gångerna, jag tycker du ska vara jättenöjd med den fina inställningen han visar.Tack, han är ju inte så spektakulär som många man ser, men han ser glad ut och rättar sig när han är i + att han sprang först i början när de hade bommarna på marken och alla tre var inne samtidigt.
Tack, han är ju inte så spektakulär som många man ser, men han ser glad ut och rättar sig när han är i + att han sprang först i början när de hade bommarna på marken och alla tre var inne samtidigt.
Kul att se era fina hästar!
Min har löshoppat en gång till & var jätteduktig, hon har helt egen bjudning så man behöver inte driva på ett dugg (däremot måste vi fortsätta träna på att hon ska stanna & vänta/bli infångad efteråt, annars hoppar hon gärna några varv på raken ). Hon har lite mugg så hon tas in själv från flocken varje dag för att behandlas, så himla duktig med både att lämna kompisarna & stå ut med att bli spolad o.s.v! Så harmonisk liten tjej tänk att de blir två år nästa år?!?Visa bifogad fil 22694
Kul att se era fina hästar!
Min har löshoppat en gång till & var jätteduktig, hon har helt egen bjudning så man behöver inte driva på ett dugg (däremot måste vi fortsätta träna på att hon ska stanna & vänta/bli infångad efteråt, annars hoppar hon gärna några varv på raken ). Hon har lite mugg så hon tas in själv från flocken varje dag för att behandlas, så himla duktig med både att lämna kompisarna & stå ut med att bli spolad o.s.v! Så harmonisk liten tjej tänk att de blir två år nästa år?!?Visa bifogad fil 22694