Men nej så trist! Vad är det som går galet? La klippet som offentligt på Facebook så även de utan ska kunna se (om det nu är fallet).Jag kan inte se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej så trist! Vad är det som går galet? La klippet som offentligt på Facebook så även de utan ska kunna se (om det nu är fallet).Jag kan inte se
Tack så jättemycket!Jätte fin
Men nej så trist! Vad är det som går galet? La klippet som offentligt på Facebook så även de utan ska kunna se (om det nu är fallet).
Så konstigt när det ligger offentligt! Vet inte alls vad man ska göra åt det då, tekniken och jag är inte riktigt kompatibla med varandraDet står att jag måste logga in när jag trycker på spela.
Så konstigt när det ligger offentligt! Vet inte alls vad man ska göra åt det då, tekniken och jag är inte riktigt kompatibla med varandra
Grattis!! Häftigt namn, jag har glömt stammen?Hon är här! Zaragoza GG är ett brunt sto med bläs och två vita strumpor bak
e. Zappa ue. Rubiquil (6:a på KWPN's hingstindex i dressyr) Otroligt nöjd med resultatet, kanske görs ett halvsyskon i år med dottern till stoet. Idag är det snöstorm men jag har lovat hingsthållaren att ta massor med bilder när de får komma utGrattis!! Häftigt namn, jag har glömt stammen?
Vad kul @DressageNerd , jag ville ju också ha Zappa-föl men tilltänkta stoet fick bli ridhäst istället... Får se om han är kvar när hon hunnit få lite meriter . Vet du om det är första?
Men såg att det stod hingst i "Välkommen"-tråden, antar att det är det som stämmer?
Yes vi tittade fel som sagt, det blev lite stöktigt när stoet inte släppte efterbörden och fick feber. Det ser lugnt ut nu dock. Och jag har en del kontakt med ägarna till Zappa och ja det tycks som att vi har den först födda avkomman Förhoppningsvis blir han kvar, jag tror verkligen på honom som hingst även om han inte är en av "innehingstarna". Zaragoza är väldigt rak och fin i benen dessutom - ett plus. Nu vill vi bara se hur han rör sig också Mycket tryggare än den vi hade förra året u. ett rätt hårt sto så det bådar gott. Känner på mig att det kommer bli en del Zappa-avkommor på denna gård....
Ska bli spännande att se om han nedärver sina häftiga bakben, jag är egentligen inget BH Zack-fan men Zonik är en av de finare avkommorna och Romanov-Don Schufro som ligger bakom är ju samma kombination som SR som verkligen är en av mina favoriter. Gillade även Alcatraz som ligger bakom Akinos och roligt med lite "ovanligare" linjer och såklart nära släktskap på mödernet med flera svårklasshästar.