Nä, stackars er. Hoppas verkligen att allt går vägen.Jag orkar inte. Måste till Helsingborg imorgon igen. Hon är svullen i kotan igen och har lite feber.
Jag har stått och svurit över vårt självständiga föl som blankt struntar i mamma i kväll. Men jag tar hellre det än en sjukis, alla dagar i veckan. Mirre går inte med mamma om han får valet att vara kvar i flocken. Och han är 37 dagar gammal bara. Valet får han när jag inte har sällskap med till hagen, och det är ju inte alltid jag får sällskap till dem. Så idag fick han vara kvar i hagen medan jag och mamma gick och hämtade hennes stödmat och så fick hon stå utanför hagen och äta. Efter 30 min utan mamma fick han äntligen lite mammalängtan och beslutade sig för att komma och hänga med oss, så då kunde vi gå in och tvätta den äckliga muggen allihopa. Och öva på att ta på och av grimman. Men så här kan vi ju inte ha det. Mamman kallar inte på honom heller. Gnäggar inte ens. Det är som att hon tycker att det är ganska skönt med egentid och maten ifred (han vill gärna stå i hennes mat annars).