Så klok var inte jag, kastade mig på anmälningsknappen så jag inte skulle ångra migKan ju vänta till den 25:e med att anmäla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så klok var inte jag, kastade mig på anmälningsknappen så jag inte skulle ångra migKan ju vänta till den 25:e med att anmäla
Så klok var inte jag, kastade mig på anmälningsknappen så jag inte skulle ångra mig
Mja, den lokala SWB-föreningen anordnar fölvisningar i lokal regi med auktoriserad földomare.Får jag fråga, är det sommarpremieringar ni pratar om eller utställningar?
För jag skall ju visa mina med, båda två tänkte jag när jag ändå åker dit
Men om man ska anmäla på internet så gick det inte och anmäla fölet va? Eftersom den saknar registreringsuppgifter och inte finns i blå basen.
Då gissar jag att man lär skicka in papper?
Säker heldum fråga :S
Tack, jag tycker det med, men jag är ju aningen partisk!Grattis @L8P8 !! Han är supersöt..
Oj, vilken tur att det vände så snabbt ändå. Hoppas hon fortsätter att krya på sig och får vara frisk framöver.Fina föl ni har o kul att det verkar vara många som ska visa på utställning/bedömning.
Här har det gått bra trots allt.
Distrikts-vet.kom ju ut, misstanke om att hon hade fått kolik, dock hade hon ej rullat o härjat som dem kan göra, men hur som helst hade hon klart ont.
Hon fick smärtstillande (ett smärtstillande för magen och ett som var rent allmän, samt var anti-inflammatorisk),och dropp.
Var ev.tal om att hon kunde ha fått sepsis, då hon hade puls vid kotorna fram.
Tempen var som högst 39,4 grader.
Så efter dem hade åkt så var jag uppe varannan timme o kolla temp.o att hon diade , hade så klart koll under dagen också.
Kvällen o natten mot idag så har jag varit uppe varje timme för att ha koll på det, iom.att smärtstillandet gått ur kroppen.
Så man kan säga att man är bra trött i mössan nu
Febern vände under gårdagen och nu senaste tempningen hade hon 37,6.
Varit ute ca. 1,5 timme på sen eftermiddagen i en mindre hage, så man hade koll så hon ej blev loj.
Nu upp en gång till i natt, för att checka läget.
Ska försöka fixa in bilder imorgon.
Så här långt är jag supernöjd, rak och fin i benen och lagom rak i kotorna. Pigg och glad. Har iofs ganska grova ben, så jag hoppas att han inte blir för stor (max 165). Mamma och mormor är ca 163 och det är den storleken jag önskar (önska får man )Grattis @L8P8, vilken fining. Får se om min Hip Hop- unge kan dyka upp nu då.
Jag ska se till att få ordning på min mobil så fixar jag filmer. Men jag har inte heller sett honom röra sig så mkt. Skulle tippa att han skrittar 7,5, travar 8-8,5 och galopperar tyvärr bara för 7 just nu. Och halsen är fin men något kort. om jag skulle bedöma skulle han få 8 på typ, hhb och ben. Men jag är inte földomare och det är en månad kvar till visning.Amanda din är verkligen fin. Vet inte om jag sett den röra sig? Men den ser jättefin ut i kroppen. Långa ben och välformad hals. Sen när man får 4 vita höga strumpor så blir man ju inte direkt ledsen heller
Jag planerar att visa den här också nere i Kalmar den 6e augusti.
Fritidsryttare- jag har också tänkt på att de rör sig lika! Aktiva fina bakben, Ganska mycket knän fram men lite raka framben (som jag tycker Touchdown har också).
Å grattis!! Vår föddes 00.16!Här var det föl oxå föddes 00.08. Återkommer med bilder.
Häftigt, grattis till er oxåÅ grattis!! Vår föddes 00.16!
Grattis till "cocos" ! Fast du får ge målaren sparken.Vi har fått en kokosboll!!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1190262214413473&id=100002891179132