Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ingen vann så vi ska dra lott och bestämma en rätt var i middagen.Grattis till "cocos" ! Fast du får ge målaren sparken.
Vem vann middagen?
Tack!
Tack så mkt
Ok, ska lägga dem på FB och länka därifrån. Kan alla se dem då?@NOC14 länkarna funkar inte. Jag har inte instargram, de kan kanske ses för de som är inloggade.
Jag gjorde så att jag klickade upp bilden, högerklickade på den och valde "kopiera bild", sedan klistrar jag in den i inlägget. Då syns den med en gång. Kan man välja sekretessinställning, tror jag att den måste vara offentlig.Ok, ska lägga dem på FB och länka därifrån. Kan alla se dem då?
Då ska jag testa det, tack för tipsetJag gjorde så att jag klickade upp bilden, högerklickade på den och valde "kopiera bild", sedan klistrar jag in den i inlägget. Då syns den med en gång. Kan man välja sekretessinställning, tror jag att den måste vara offentlig.
Hade en sån förra året, var bara strul hit och dit ända till i vintras. Sen vände det och nu är han som vilken åring som helst, den trevligaste av dem jag fött upp hittills. Hoppas din får hålla sig frisk framöver.Puh, den här ungen alltså, så känsligt allt är! Chockade nyss av antibiotikan. Jag respirerade två ggr under tiden utan blod. Var "bara" en liten chock. Trillade två gånger och var lite vinglig ett par minuter. Som tur väl sista behandlingsdagen.
Så på sex veckor:
- plasma i två omgångar
- diarré som fick behandlades med diarsanyl och morotspuré
- ett besök i Helsingborg, lymfangit
- en antibiotikachock
Ett under om hon överlever till vuxen ålder...
Tack, det ger hopp!Hade en sån förra året, var bara strul hit och dit ända till i vintras. Sen vände det och nu är han som vilken åring som helst, den trevligaste av dem jag fött upp hittills. Hoppas din får hålla sig frisk framöver.