Jag har försökt lägga in bilder hit från photobucket men det står att man måste uppdatera kontot (?). Om jag har förstått detta rätt nu så kommer det att kosta att dela sina bilder från deras sida. Tänkte bara på alla som länkar bilderna från deras sida och dessutom så ser man inte de bilderna.
Rätta mig gärna om jag har fel då jag inte är säker på detta.
Låter märkligt, jag kan ladda upp fortfarande också men såg när jag loggade in på mobilen att många bilder inte gick och se, men det var en del av alla tuttbilder hahaha
Här går det undan, från att mina fick komma ut på storbete med två andra ston så går dom numera själva igen.
Ett sto har flyttat och en annan fick lov att tas upp till stallet igår då hon inte riktigt ville gå på fötterna (riktigt rund shettis). Såg lite halt ut på ena fram också, men kunde inte känna någon värme eller svullnad, pulsen glömde jag kolla då jag hade fullt upp med massa annat så ringde till fodervärden som har henne istället.
Lillkillen har varit in och lekt med plaststolp och tråd! Så idag blev det ström och han fick sig en kyss så han sprang iväg fort.
Han växer enormt mycket nu och blir mörk runt mule och ögon. Tycker även han blivit lite tunn över revbenen, liiite liite men gissar att det går åt och växa och sätta muskler på honom. Finns då inget stopp med ätandet på honom iaf, hahaha
Och mitt i allt, jag ska flytta dom (igen) Men detta är för ALLAS bäst, både mig, min häst och fölet.
Dit vi flyttar blir det ordning och reda, en fölkompis och trevligt och vettigt folk som vi stått med tidigare
Oj vad jag babblar iväg mig
Lite bilder på killen också, btw... Hur ser eras navlar ut och har era navelsträngen kvar?
Min har det och vad jag minns så har han även större knöl än vad mitt stoföl hade..
Dagsfärska bilder från någon timme sen