@DressageNerd: Så fruktansvärt, beklagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@DressageNerd Fy vad tråkigt. Var det ett trauma som ledde fram till det?
Men fy, vad tråkigt! Beklagar.Han har fått en tramp eller sparkskada precis på leden tyvärr. Först syntes inga skador, men nu är det alldeles molnigt på plåtarna. Ingen veterinär vi talar med har sett just denna skada på föl förut.
Beklagar, så tragiskt..Fine lille Hans e. Glamourdale som har en skadad tillväxtzon i sitt högra bakknä och aldrig kommer bli vuxen En ägarinnas drömmar om framtiden har gått i kras och vår glädje över Mira's fina avkomma har omvandlats till en känsla av vemod.
Vad hemskt tråkigt, ser jätte fin utFine lille Hans e. Glamourdale som har en skadad tillväxtzon i sitt högra bakknä och aldrig kommer bli vuxen En ägarinnas drömmar om framtiden har gått i kras och vår glädje över Mira's fina avkomma har omvandlats till en känsla av vemod.
Det är så orättvist. En sekund så är allt annorlunda. Sånt här får mig att vilja krypa in i ett hörn och försvara mitt hjärta mot allt. Känner med erFine lille Hans e. Glamourdale som har en skadad tillväxtzon i sitt högra bakknä och aldrig kommer bli vuxen En ägarinnas drömmar om framtiden har gått i kras och vår glädje över Mira's fina avkomma har omvandlats till en känsla av vemod.
Idag har jag skickat in alla passhandlingar och samtidigt skickade jag inte för tilläggsreg. av två connemaror jag har importerat. Tror ni inte jag glömde lägga i en kvitto på köpet i de kuverten. Vad trött man blir på sig själv. Ja ja, passhandlingarna blev i vart fall rätt
Vart registrerade du nu till sist @Maja_Kandi ?
Lycka till!Swb. Visning idag!
Lycka till!!Swb. Visning idag!
GrattisVi var iväg på visning idag! Både Pärlan och Molinna uppförde sig exemplariskt, och fina poäng blev det också trots att hon är i lite växtfas! 9 exteriör, 8 7.5 7.5 på gångarter och 8 allmänt intryck! 83%
Vi får se om det räcker till att bli bland de 3 bästa som går vidare till championatet!