Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Föl 2013

kl

Nyss sett bild på en kompis föl på fb (Ampere - Martini) och börjar grina... fölsjuk, någon? Neej, inte alls!

+ Pollehastar:Jättefina sötingar ni har :)

kl

Lite nya bilder på Chutney e.Charon u.Miranda ue Magritte

Han är lite krokig i benen än, men här e han trött med o hänger i knäna...

xg429.jpg

hwe134.jpg

34xggh5.jpg

väldigt fin. Såg mamman i något tidigare inlägg och reagerade på vilken trevlig modell hon hade

Tror bestämt att du måste duscha honom med nån form av klister så inte färgen bleknar bort, för jisses så fina tecken han har! Hela han är alldeles underbar! :love:

Hur snabbt tar ni era fölungar?
Så som ta på grimma, hålla fast dom, börja träna på att bli led osv?

Chutney fick grimma på sig idag för första gången. Annars håller jag honom varje dag för att han ska vänja sig. Nu blir det fler gånger då mamman brunstar o han e dålig i magen, i morse fick jag ta lite milt schampo o tvätta med, då han var väldigt kladdig :(

Vi får hoppas att galoppen inte är alltför fin, eftersom tanken är att han ska hålla sig i trav under sin karriär. ;)

Vad fin han är! Lite roligt att hans mor faktiskt gått hos mig på bete en sommar för några år sen, så jag känner henne lite:) En mycket vacker häst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 063
Senast: Robina
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka